casablanca86
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Sob 12:17, 15 Kwi 2006 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
1. Forum dyskusyjne
- Forum dyskusyjne to miejsce, gdzie użytkownicy mogą wymieniać się poglądami i spostrzeżenami na rozpoczęte uprzednio tematy. Każdy użytkownik może założyć temat, który będzie przedmiotem dyskusji. Wypowiedzi w danym temacie będą komentowane przez kolejnych użytkowników.
- Na forum obowiązują pewne zasady i prawidłowości, których każdy użytkownik musi przestrzegać.
- Najważniejszymi osobami na forum są administratorzy. Ładu i porządku na forum pilnują tzw. moderatorzy, którzy podlegają bezpośrednio administratorom forum.
2. Zasady użytkowania forum
- Tematy i posty zakładane przez użytkowników na forum nie mogą zawierać wulgaryzmów ( n/d działu "bez cenzury" ), obrażać mniejszości rasowych, religijnych czy kulturowych, jak i innych użytkowników, ludzi i osób publicznych. Nie mogą zawierać informacji łamiących prawa autorskie lub rozpowszechniać piractwa oraz łamać podstawowych zasad moralnych i etycznych.
- Odpowiedzi w tematach powinny być przede wszystkim związane z nimi. Posty powinny być konstruowane w sposób przemyślany i interesujący, a także zrozumiały dla innych użytkowników. Posty nie na temat lub łamiące któryś z punktów regulaminu będą usuwane, a użytkownicy poniosą konsekwekcje przewidziane przez administratora. Ponadto wypowiedzi nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, tylko przedstawiać jakąś treść, pogląd lub opinię.
- Nie należy wdawać się w kłótnie i zatargi z innymi użytkownikami forum. Takie zachowanie bardzo często przenosi się na inne tematy i wywołuje niepotrzebny bałagan na forum.
- Każda wypowiedź powinna być napisana w jednym poście, nie można "rozbijać" jej na kilka postów pisanych jeden po drugim. Zabrania się też spamowania forum łańcuszkami tekstowymi, jak i innymi treściami łamiącymi postanowienia regulaminu.
- Wszelkie pytania, uwagi lub propozycje należy kierować do moderatorów lub administratorów w odpowiednim dziale lub ewentualnie listownie i poprzez komunikatory internetowe.
- Każda wiadomość może być opublikowana jedynie raz. Prawo do zmian, usuwania i przenoszenia postów i tematów mają moderatorzy i administratorzy forum.
- Zabrania się reklamowania (w formie wielu tematów, spamu i wiadomości PW) innych for internetowych, a także stron www z nimi związanych. Chęć założenia takiego tematu lub napisania posta powinna być zgłoszona do jednego z zarządców forum (administratora lub moderatora). Zakaz nie dotyczy linków do stron prywatnych użytkowników (dział internet).
- Zabrania się pisania Na PrZeMiAn DUŻYMI i małymi literami. Również pisanie z WŁĄCZONYM CAPS LOCK'iem nie jest mile widziane.
- Złamanie któregoś z punktów regulaminu wiąże się z karą przewidzianą przez administratora forum, o której użytkownik zostanie powiadomiony.
3. Konsekwencje
- Konsekwencje, jakie poniosą użytkownicy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu forum, będą wyciągane szybko i bezwarunkowo przez administratorów. Rodzaj kary będzie zależny od przewinienia i od jego wpływu na działanie i zawartość forum.
- Użytkownicy będą karani proporcjonalnie do popełnionego wykroczenia poprzez: usuwanie postów, zerowanie licznika postów, specjalną rangę, usunięcie konta, ban.
4. Administratorzy i Moderatorzy
- Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usunięcia postu/tematu/użytkownika bez podania konkretnej przyczyny. W przypadku usunięcia konta, użytkownik zostanie powiadomiony o tej sytuacji.
- Administratorzy i Moderatorzy mają zawsze rację i nie muszą tłumaczyć się ze swoich działań oraz decyzji.
- Jeśli administrator lub moderator nie ma racji - patrz punkt wyżej.
- Administratorzy i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|